Waterford Hospital

הפרויקט כלל הטמעת מערכת AEONIX המשרתת שלושה קמפוסים רפואיים של בית החולים בעיר Waterford באירלנד. סה"כ מנהלת התוכנה מעל ל- 1500 שלוחות טלפונים דיגיטלים ואנלוגים.

הדקה ה-90

הפרויקט כלל הטמעת מערכת AEONIX CONTACT CENTER לניהול מרכזי שירות לקוחות טלפוניים. המערכת הותקנה בארבעה מרכזי שירות של הלקוח ומשרתת כ- 170 מוקדנים ומנהלי מרכזים בפריסה ארצית. בנוסף משמשת המערכת למעקב וניתוח של כ- 25 אלף שיחות ביום.

פלאפון

הפרויקט כלל אפיון, התקנת והעברת 3,500 שלוחות טלפון של החברה הפזורים בשלושה אתרים שונים, לניהולה של תוכנת ה-AEONIX. שרתי התוכנה הותקנו בשלושת אתרי החברה והם מאפשרים ניהול מרכזי ושליטה על מכלול תעבורת הטלפוניה והתקשורת הפנים והחוץ אירגונית.

תדיראן טלקום

מי אנחנו תדיראן טלקום מפתחת פתרונות תקשורת אירגוניים מתקדמים אשר מספקים את כל צרכי התקשורת הארגונית על פלטפורמה אחת. החברה מתמחה בפיתוח ומכירת פתרונות תקשורת אחודה UNIFIED COMMUNICATIONS)) תשתית למרכזי שירות לקוחות (CONTACT CENTER) ופתרונות תקשורת לחדרי מצב, שליטה ובקרה. החברה פועלת מזה כ-50 שנה ב-41 מדינות ומשרתת מעל 100 אלף לקוחות והינה בעלת נסיון קרא עוד