רשות שדות התעופה

אספקה והתקנה של מערך תקשורת פאסיבית ( אופטית וכבלי נחושת ) עבור מגדל הבקרה ויתר המשרדים הנלווים לו בנמל התעופה בן-גוריון. מעבר לפריסת מערך תקשורת, הפרויקט כלל בנוסף הקמה של 6 חדרי תקשורת המכיל כ-75 ארונות תקשורת ופריסת קוים עד נקודות הקצה.

מערכת CONTACT CENTER למתן שירות רפואי

הקמת מערך CONTACT CENTER מרכזי על בסיס של פלטפורמה רב ערוצית מתקדמת מבית Interactive Intelligence. מערכת זו מאפשרת למד"א לטפל בכל הפניות החל מהערוץ הקולי וביתר הערוצים השונים ולנהל את המוקדים ואת יתר תהליך הטיפול בפונה בצורה יעילה ומתקדמת המערכת מומשקה למספר מערכות נוספות במד"א לרבות: בסיס מידע של אזרחי ישראל (לטובת קיצור זמן ההזדהות) קרא עוד 

מערכת CONTACT CENTER לתחומי השירות, מכירות וגביה

הקמת מערך CONTACT CENTER מרכזי על בסיס של פלטפורמה רב ערוצית מתקדמת מבית Interactive Intelligence. מערכת זו מאפשרת לפרטנר ליצור ממשקים וקשר בערוצים שונים ולנהל את המוקדים בצורה יעילה ומתקדמת. המערכת נועדה לטפל בכמה מקודים עקריים: מוקד שירות מוקד מכירה מוקד גבייה במערכת זו מופעלים מספר מנגנונים חדישים כמו: חייגן אוטומטי המתבסס על לוגיקה עסקית קרא עוד 

מערכת CONTACT CENTER לתחומי השירות, מכירות וגביה

הקמת מערך CONTACT CENTER מרכזי על בסיס של פלטפורמה רב ערוצית מתקדמת מבית INTERACTIVE INTELLIGENSE. מערכת זו מאפשרת לפרטנר ליצור ממשקים וקשר בערוצים שונים ולנהל את המוקדים בצורה יעילה ומתקדמת המערכת נועדה לטפל בכמה מקודים עקריים: מוקד שירות מוקד מכירה מוקד גבייה במערכת זו מופעלים מספר מנגנונים חדישים כמו: חייגן אוטומטי המתבסס על לוגיקה עסקית קרא עוד 

תדיראן טלקום – שירותי תקשורת

מי אנחנו תדיראן טלקום, מקבוצת ההחזקות הציבורית אפקון, מובילה את שוק התקשורת בישראל מעל לחמישים שנה ומתמחה במתן פתרונות: Unified Communications & Collaborations מרכזי שירות מתקדמים Customer Engagement Solutions החברה שעומדת בחזית הטכנולוגית בתחומי ה- UC&C ומרכזי שירות, משרתת מעל 1,500 לקוחות עסקיים, 850,000 מבואות, 5,000 מרכזיות, כ-6,500 קישורי PRI ומספקת שירותי Professional Services לכ-200 מרכזי ומוקדי קרא עוד